.

torsdag 27. mars 2014

Skal - skal ikke??

Prøvde meg på Babyteppet igår, 
og jeg vet ærlig talt ikke om jeg skal gjøre det ferdig eller ikke...
Det ble ikke så rotete som med bare det spettete garnet,
men ...

Hva synes du??



Uansett må jeg ta det opp for det ble smalere i dette garnet.
Må nok legge på 20 masker tenker jeg.

Vi får se hva det blir til :)
Vil veldig gjerne høre hva du synes :)

Det er virkelig moro å gå i postkassa om dagen! :)
Idag lå disse herlighetene å venta på meg:




Har du sett noe så vakkert??
Nydelig spør du meg :)
Disse er også kjøpt hos Bittamis design,
farlig mye vakkert der inne!!! :)

Det nederste går på pinnene med en gang,
skal strikke mars sokkene i
Projo's votte- og sokkealong.
Det er ei gruppe hvor det legges ut mønster på votter og sokker.
En av hver, hver mnd. 
Så kan du velge selv hvem du vil strikke, eller om du vil strikke begge to :)

Jeg ligger litt etter, 
hehe får ikke alltid strikka så mye mønster når lillemor løper rundt beina på meg ;)

Ifølge storm.no skulle det være knallsol idag!
Men lurer litt på hvor den er....
Den titter fram litt nå,
blir spennende å se om det blir noe av den :)
Får krysse fingrene :)

Tusen takk for koselige kommentarer til den forrige bloggen min :)
Alltid hyggelig :)
Og velkommen til nye følgere :)

Nå skal jeg finne fram pinner, fylle tekoppen
og sette ut go'stolen.
Er ikke umulig den sola blir?? :)

Ha en herlig dag du også, uansett vær og vind :)

Go'solklem fra Nina <3

4 kommentarer:

  1. Skal! Blir kjempefint teppe. Vil du ha det bredere, kan det og bli pent med en hvit kant rundt det hele. Gjerne i riller det også. ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hm... Der var jammen smart Hilde!! :)
      Da behøver jeg ikke å ta opp heller !! :)
      Da blir det: SKAL :)
      Håper du får en herlig ettermiddag :)
      Klem Nina
      Forresten; Hvor blir det av bloggen din??????

      Slett
  2. Ett nøste om dagen gjør godt for magen... Det er stas med garn i posten:D Har vel nok i skuffen men, det er ofte en av hver og lite man får noe stort noe av.
    Garnet blir litt rotete, har det selv. Blitt til sokker og votter til babyer. Når det blir for mye fargerot mister mønsteret sjarmen sin.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det gjør godt for det meste synes jeg! :)
      Ble faktisk ikke så rotete når jeg blanda inn en hvit tråd, så jeg kommer nok til å høre på Rådyrveien over her og fortsette :)
      Håper du får en flott kveld :)
      Klem Nina

      Slett

Koselig at dere legger igjen kommentarer :)
Det setter jeg stor pris på :)