.

søndag 30. mars 2014

Sjokoladekake og blondesokker...

Idag har det vært enda en deilig dag med sol :)
Jeg fant ut jeg hadde lyst på sjokoladekake,
så jeg bakte det  :)


Mmmm var så godt atte :)

Den kaka har jeg bakt mange ganger!!
Oppskriften fikk jeg av ei klasseveninne på barneskolen,
og den er godt brukt :)

Jeg er så glad jeg prøvde å strikke med to rundpinner!!!
Jeg MÅTTE prøve meg på ett annet par på p 2.5 igår!!
Hehe bra jeg ikke har flere rundpinner tenker jeg,
ellers hadde jeg vel hatt 5-6 halvstrikka sokker her :)

Sokkene jeg starta på var Karipias blondesokker.


De står i boka "Sokker-strikking hele året"
av Bitta Mikkelborg.
Boka kan jeg absolutt anbefale!!!
Det er sååå mye lekkert i den!!! :)
Du kan kjøpe den her.

Jepp, det var min dag.
Sjokoladekake, sol og blondesokker.
Ikke fy skam det??
Håper du har kosa deg idag også :)

Tusen takk for koselige kommentarer til det forrige blogginnlegget mitt :)
Det er alltid så hyggelig :)

Nå skal jeg kose meg med sokke-strikking, serier og
kanskje litt sjokoladekake??


Koselig du stakk innom en tur :)
Håper du får en herlig søndagskveld :)

Good solklem fra Nina <3

2 kommentarer:

  1. Næmen, strikker du sokker til meg du a? :) <3
    Hilsen verdens beste datter!

    SvarSlett
  2. Sokkene er lekre og sjokoladekaka så veldig god ut :) Gleder meg til jeg får kommet opp til deg for nå savner jeg deg veldig <3

    SvarSlett

Koselig at dere legger igjen kommentarer :)
Det setter jeg stor pris på :)