.

fredag 14. mars 2014

Fredag!!! :)

Og helg :)
Bare så synd det fine været er borte...
Var ute en tur for å ta bilder av teppene, 
og jammen kom det ikke ned noen hvite fjoner... :(
Liker IKKE!!!!!
Men skal nok kose oss selv om det blir kaldt igjen :)

Jeg var jo så heldig å få en lang pinne, så nå har jeg strikka på 
OpArt'en igjen :)
Er på stripe 22 av 24 :)
Juhuuu!! :)


Begynner å bli litt størrelse på det nå!!


Håper jeg rekker å få det ferdig før Prinsessa mi
reiser hjem <3

Eva teppet er snart ferdig det også :)


Bare det halve løvet jeg holder på med nå,
og ett til så er det avfelling ;)

Hehe kjenner jeg har skikkelig teppe-dilla om dagen!!
Har vært på Ravelry og funnet maaaange oppskrifter!! :)

Igår var vi en tur på Finnskogtoppen og bada!


Første gangen Irmelin bada i basseng,
og skal si det var moro!! :)
Litt skeptisk i starten,
men det gikk fort over.
Hun plaska og spruta,
og var sååå stolt da hun "svømte"
med beina ;)
Hehe er så flink atte! :)
Lille hjertet til Mimmi <3
Blir nok en tur til før hun reiser :)
Etterpå reiste vi hjem å spiste kveldsmat:
Vafler!!! :) Hehehe ;)

Tusen takk for kommentarene til min forrige blogg :)
Kjempekoselig :)

Ikveld skal vi slappe av å kose oss.
Blir nok noen runder på OpArten også tenker jeg ;)
Jeg skal iallefall se på Norske Talenter,
datteren til ei veninne av meg skal være med
og hun er virkelig flink til å danse!! :)
Krysser fingrene for at det går bra <3

Håper du får en koselig fredagskveld og
en kjempeflott helg :)
Slapp av og nyyyt den <3

God fredagsklem fra meg <3

8 kommentarer:

  1. Koselig blogg :) du er kommet skikkelig i gang du med bloggene dine igjen - trivelig :) jeg også bruker se Norske Talenter, masse flinke folk. God helg - og teppene dine blir flotte Kristin

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen takk Rigmor :) Koselig du liker bloggen min <3
      Jeg kan jo takke deg litt for at jeg starta igjen vet du ;)
      Takk for det <3
      God helg og god klem fra meg <3

      Slett
  2. Nydelige tepper Kristin :)) Det LØV teppet har jeg strikket kjørepose av, nydelig det også:)) Ha ei koselig helg, uvær i nord også

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Ja, det var faktisk hos deg jeg så kjøreposen. Klikka på linken hos deg, og vips! Der så jeg teppet :) Så takk for det :)
      god klem fra meg <3

      Slett
  3. Ønsker deg og en fin helg. Teppene dine blir flotte og nå minker det på begge. Her jeg er laver snøen ned og barna er ute og lager huler. De storkoser seg. Klem.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Marit :)
      Å det høres faktisk herlig ut!! Snøhuler!! DET er det lenge siden jeg har laga, det er så koselig :)
      Kos deg videre i helgen <3
      Go'klem fra meg <3

      Slett
  4. Her dalte det også ned noen fnugg for noen minutter siden. I går var det tolv varme og strålende sol, i dag surt og grått... Teppet blir kjempe fint:)
    Jeg mistet litt puffen nå, mangler borden på Marius (rund sal) men den var dryg... Litt og litt:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, dette var ikke noe gøy. Var ikke bare snø som dalte, men gradene dalte også fort... :(
      Du får ta litt etter litt, og tenke hvor fint det blir når du blir ferdig :)
      God helg Martine :) <3
      Klem

      Slett

Koselig at dere legger igjen kommentarer :)
Det setter jeg stor pris på :)