.

fredag 7. mars 2014

Fredag og helg!! :)


Endelig helg! :)
Ikke for det, jeg jobber jo ikke...
Det var en som sa til meg at det var helg hver dag for meg..
Men nei!!! Det blir ikke det samme!!
Uansett hvordan man vrir og vrenger på det!
Det er iallefall min mening ;)

Ute sprutregner det!!
Nå synes jeg virkelig vi har fortjent litt sol!!
Ifjor satt vi ute og kosa oss i sola husker jeg,
og med strikketøy da selvfølgelig ;)

Idag har Prinsessa og jeg baka rundstykker :)


Det ble noen horn som HUN rulla ut, 
og du kan tro hun var stolt!! :)
Jeg synes de var veldig fine jeg,
ikke dårlig av en to-åring :)


Sønnen og svigerdatteren kom idag også, 
og hun hadde med seg denne til meg:


LYKKE!!!!! :)

Nå får teppet nytt hjem :)

Og oppi så disse herlighetene:


Sååå herlige farger!!
Nyyydelig :)

Tuusen takk for alle hyggelige kommentarer på den forrige bloggen min :)
Det er så koselig! :)

Nå sover lillemor, så jeg skal feste tråder på
det jeg strikka igår...
Bilde kommer neste gang tenker jeg ;)
Hehehehe ;)
Jeg skal også strikke litt ;)
På teppet, eller kanskje finne på noe å hekle av de flotte fargene over her??

Da blir det strikking, hekling, festing av tråder og Criminal Minds :)

Håper du får en koselig fredagskveld og
en fantastisk helg :) <3

Gooood fredagsklem fra meg <3


1 kommentar:

Koselig at dere legger igjen kommentarer :)
Det setter jeg stor pris på :)