.

fredag 28. mars 2014

Sikkert vårtegn!!

Ja, de er det vel igrunn mange av?
Men ett er:


De er jo såå vakre!! :)
Og tidlig ute her oppe iår...
Var så glad når jeg så de sto i haven :)

Rabarbraen har vokst litt også:


Våren er en herlig årstid.
Det spirer og gror,
alt våkner til liv :)


Har sitti ute i sola idag og kosa meg,
med strikketøy selvfølgelig ;)
Har starta på Bird Cherry sokker
i knall rosa Mellanraggi,
og det garnet var kjempegodt! :)

Jeg strikker på to rundpinner for første gang,
og det er  jo mye bedre når man strikker mønster!
Og enklere også :)


Veeeldig fornøyd :)

Jeg har også hengt opp garnstumper i fuglematetreet idag.
Hehe tror ikke det er ett ord :)
Hvert år henger jeg ut garntrådene som blir igjen etter trådfesting gjennom høsten og vinteren. 
Fuglene og ekorna tar det med en gang!
Nå har jeg endel, så jeg henger ut litt av gangen.


Mange fargerike reder her omkring :)

Nå skal jeg snart flytte meg og strikketøyet mitt inn i tv stua og kose meg :)


Håper alle får en koselig fredagskveld
og en herlig helg :)

Solvarm klem fra Nina <3

4 kommentarer:

  1. Ja visst er det deilig at våren er i anmarsj!
    Og for en gøyal idé å gi trådstumper til de som trenger det :)
    Ha en flott helg du også.

    SvarSlett
  2. Ja herlig jeg bor sørpå og våren er veldig tidelig i år. Masse blomster allerede... og nordpå man kan gå på ski ennå :-) Riktig fin dine sokker med to rundpinne - du sier det er bedre - jeg vi prøver også. Ha en fantastisk fin søndag. Hilsen kommer til deg fra Viola

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja du burde virkelig prøve, det er mye bedre :)
      Det er deilig med tidlig vår :)

      Slett

Koselig at dere legger igjen kommentarer :)
Det setter jeg stor pris på :)