.

onsdag 12. mars 2014

Heldige meg :)

Idag lå denne i postkassa mi:


Jepp, en laaang pinne til OpArt'en!! :)
Det er snille Marit som har sendt meg den :)
Tuuusen takk Marit <3

Marit ble jeg kjent med på Trådsnella høsten 2009.
Jeg har aldri møtt henne i virkeligheten, 
men når hun så jeg behøvde en lang pinne så skrev hun til meg og sa hun kunne sjekke 
etter en i den lokale garnbutikken sin !! :)
Snakk om å være snill!!! :)

Hun har også en kjempeflott blogg som har det herlige navnet  
Helt utrolig hvor mye vakkert hun tryller fram med nåla og pinnene sine! :)
Gå inn å ta en titt da vel ;)

Så nå er det bare å få satt den i strikketøyet 
og strikke ivei :) 
Juhuuuu!!! :)

Ellers så har jeg strikka på dette babyteppet
som jeg starta på mandag kveld:


Det er sååå morsomt å strikke!! :)
Og så søtt med de bladene strødd rundt omkring:


Det kommer garantert til å bli strikka noen av det her i huset :)

Det er fortsatt nydelig vær her om dagen.
Skikkelig varmt og godt i sola :)
Dette liker jeg!!! :)

Idag har vi vært ute å leita etter kongler:


Og vi har gått en tur til oldemor, som lille hjertet mitt kaller for mormor:


Hehe full fart ;)
Den genseren og buksa hun har på seg strikka jeg til henne
i høst..

Nå er det snart natta her i huset.
Skal strikke inn den nye pinnen på teppet,
og se en episode av Criminal Minds.
Nå har jeg snart sett alle sesongene,
så da blir det vel Nubm3rs etterpå tenker jeg ;)


Koselig du titta innom bloggen min :)
Håper du får en god natt med herlige drømmer <3

Nattaklem fra meg <3

5 kommentarer:

  1. Teppet ble kjempefint :) Så flott at du fikk en lang pinne. Godt med gode venner :) Nattaklem herfra

    SvarSlett
  2. Godt og være litt heldig innimellom :) flotte bilder

    SvarSlett
  3. Så kjekt å kunne hjelpe og tusen takk for fine ord.
    Ha en flott dag. .

    SvarSlett
  4. Snille piker får hjelp vet du! Teppet kommer til å bli flott. Ellers så var jo dressen hennes aldeles nydelig da! Ha en flott vårdag!

    SvarSlett
  5. Så flott at du fikk laaang pinne... strikker snart bare på det jeg etter at jeg lærte magic loop. Og dressen til a veslemor er jo sååå lekker. Gleder meg til å strikke den til mine snupper :)

    SvarSlett

Koselig at dere legger igjen kommentarer :)
Det setter jeg stor pris på :)