.

lørdag 20. september 2014

Sukkertøy i postkassa!! :)


Jeg er såå glad i postmannen min!! :)
Han er reine julenissen! :)
Se hva han kom med her om dagen:




Har du sett noe så vakkert??
Som sagt, sukkertøy! :)

Garnet på det øverste bildet er:
Online og Regia...

...det midterste bildet er:
herlige Opal Surprise..

... og godisen nederst er:
Regia Fluormania! :)
Fantastiske farger! :)

Garnet har jeg kjøpt hos Skjoldhorne Online.
En nettbutikk du absolutt burde å ta deg en tur innom!!
Du kommer sikkert til å bli positivt overrasket over
PRISENE... 
Sier ikke mer, du får titte innom å se ;)

Nettbutikken blir drevet av søte Yvonne.
Hun flytta fra Tyskland til Hedmark,
og fant ut hun ville begynne å selge garn!
Hun er så skjønn... 
Gjør det meste for kundene sine,
har en fantastisk kundeservice! :)
Og det MÅ jeg jo like!! :)

YS-fabrikk heter siden hennes på facebook,
hvor hun holder oss oppdatert med hva som skjer...
...der har jeg lest hun snart får Drops garn...
Og som den Drops elskeren jeg er, 
så blir dette bare bedre og bedre :)

I september er det en samstrikk hos 
Lillcat Design på facebook.
Vi skal strikke vakre Brosja sammen,
og når måneden er over så trekker hun en vinner :)
Strikker du fort, så er det ikke for sent å melde seg på :)

(bildet er lånt av Bea's garn)

Vakre, ikke sant??

Dette er jo første gangen jeg strikker mønster 
på sokker, 
så jeg er litt nervøs... Grue/gleder meg...

Her ser dere min spede start:


Har fått ett par tips av disse dyktige strikkerne,
så ikveld blir den (forhåpentligvis) lengre :)

Nå skal jeg ut i sola en tur! :)
Så med dette herlige settet jeg har kjøpt meg,
ønsker jeg deg en fantastisk lørdag! :)
Håper du får kosa deg idag :)


God sukkertøyklem fra Nina <3

6 kommentarer:

  1. Blir rett og slett i godt humør av slikt fargerikt garn :) Og helt enig, nettbutikken til Yvonne er absolutt verdt et besøk, ikke bare et besøk men mange... Snakker av erfaring ;) Har handlet en del garn fra henne.
    Gleder meg til å se Brosja sokkene dine, nydelig farge du har valgt i hvertfall.
    Så herlig koste-sett du har fått deg, så plutselig for meg en gammeldags amerikansk frisørsalong, ikke fordi jeg har vært i noen, men har vel sett noen på film tenker jeg ;)
    Ha fortsatt en fin helg, og nyt sola :)
    Klem fra Beate

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, man blir glad av farger som dette! :)
      Tusen takk, skjønner godt hva du mener med gammeldags frisørsalong, jeg så mer for meg ett kjøkken jeg da ;)
      Håper du får en herlig søndag! :)
      Klem til deg

      Slett
  2. Kan ikke du gi han postmannen din adressa mi, du? Du skjønner jeg har ikke så snill postmann.....
    Herlige farger på garnet! Kan ikke annet enn bli glad av det :)

    Ønsker deg riktig god helg! Godklem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Skulle jeg gjerne ha gjort, men jeg har ikke lyst til å slippe han forstår du ;)
      Man blir glad, og det er jo bare positivt! :)
      Håper du får en flott søndag :)
      Go'klem

      Slett
  3. Her var det mye snadder, og Brosja er i farta :) Gleder meg til å se dem ferdige jeg

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe ja Brosja er på pinnene og jeg skal snart starte på hælen ;)
      Håper du får en herlig dag :)

      Slett

Koselig at dere legger igjen kommentarer :)
Det setter jeg stor pris på :)