.

fredag 12. september 2014

Ei prinsesse er født og ei har hatt bursdag!! :)


Nå er det veldig lenge siden jeg har blogga!
Har vært borte endel, og det har vært sommer,
så jeg har rett og slett ikke hatt tid....
Men så mange som har vært innom!!! :)
Tusen, tusen takk og tusen takk for alle koselige
kommentarer! :)
 Og til alle nye følgere:
 Velkommen! :) Håper du vil trives her :)

Ett av stedene jeg har vært er hos datteren og barnebarnet.
Lille hjertet mitt ble tre år den 5. september!! :)
Tenk, tre år alt!! :)
Lille Nutta til Mimmi.... <3

Her har hun pynta seg for å reise i barnehaven
og feire bursdag der,
og hun må jo "prøve-danse" prinsesse skjørtet sitt!! :)


Gratulerer med dagen prinsessa mi! :)

Det var en flott dag med kaker, pølser, pakker, gele
barn, voksne og ballonger! :)
Her er bursdagskaka hennes,
en rosa sommerfugl med glitter på!
Og lysene?
Jo det er prinsessekjole, ballettsko og
prinsessekrone....


Den 7. august kom ei annen lita Prinsesse til verden... <3
Nydligheta til Tante som fikk det vakre navnet
Savannah <3


På bildet her er hun en uke gammel...
Skjønn ikke sant??


Noe så lite og utrolig vakkert......
Velkommen til verden lille venn <3


På grunn av litt influensa så gikk det en liten stund før
Irmelin fikk hilse på henne, men på selveste
bursdagen sin skjedde det! :)
Og gjett om hun likte babyen!!
Hun kosa med henne og fikk ha henne på fanget,
og gjett om hun var stolt!! :)


Heeelt betatt!! :)


Se så søte Prinsesser.... <3

Babyen kom i bursdagsselskapet også,
og hadde pynta seg med Bella kjolen :)


Sååå nydelig! :)
Det er jo så herlig å kose med baby...
Fins ikke noe bedre!! <3

Jeg ble ferdig med Rille trøja hennes også :)


Det holdt akkurat med to nøster av Søstrene Grene's
bomullsgarn Anna og Clara til den minste størrelsen..


....ikke lange tråden igjen når siste armen var felt ;)

Mønsteret fant jeg i Lene Holme Samsøe's

Som du skjønner så har det vært mye koselig som 
har hendt i det siste.
Og enda mer enn det jeg har fortalt deg idag...
Men det får du vite en annen dag ;)

Ikveld skal jeg kose meg med strikketøyet foran tv :)

Ønsker deg en koselig kveld og en fantastisk helg 
med en liten smak av regnbuen :)


Go'klem fra en veldig stolt Mimmi og Tante <3


21 kommentarer:

  1. Ønska deg ei strålandes helg. Og forresten gratulerer med boka i en give Away her i Blogglandia. Så mye spennende som har skjedd i din verden, ikke rart bloggen får komme i andre rekke.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Håper du får en herlig helg :)

      Slett
  2. Så koselig innlegg og mange flotte bilder av de to søte små prinsessene :) Likte veldig godt bildet der Irmelin sitter og titter ned på Savanna, så stemningsfult og vakkert
    Ha en fin fredag og god helg

    Klem fra Beate

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Det er favoritt bildet mitt også... Er jo så skjønt <3
      Håper du får en herlig helg Beate :)
      God klem tilbake

      Slett
  3. To skjønne små prinsesser, men hjertetyven min er og forblir diamanten. Nydelige bilder, artig å se. Du ser det lyser stolthet av den største prinsessen når hun holder den minste :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

      Slett
    2. Ja hun var såå stolt vet du! :)

      Slett
  4. Så koselig ;) Babyer er herlige!
    Mye lekkert du har strikket ja, likte godt den der rillejakken eg, men så er det noe med meg og riller-ELSKER det ;)

    Nå skal eg strikke eg også og se Criminal Mind, er på ses 5 tror eg det er-er fullstendig hekta skal vites ;)

    KOS deg og ha ei deilige helg ;)

    Klem Vibbedille :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det fins ikke noe skjønnere enn babyer :)
      Ja, riller er det noe med. Det og striper ;)
      Holder på med den jeg også, men er på sesong 9 :)
      Kos deg :)
      Go'klem

      Slett
  5. Herlige små prinsesser.
    Ønsker deg en fin og rolig helg med strikketøyet.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Marit :)
      Håper du koser deg :)
      Klem fra meg

      Slett
  6. Herlige bilder. Søte små<3 ønsker deg en fin helg :)

    SvarSlett
  7. Så vakre bilder tusen takk Nina... gratulere begge to prinzesser.
    Herlig barnabursdag med barnkake, dance, leke og le...
    Veldig fin kjole har du arbeide... Min lille jente er fem nå og jeg hadde strikkt masse kjolen med rosa og gull-prinzess-kjole også :-)
    Nå er fargen blå lovely!
    I dag vi har tåkedis... mystikk og eventyrlig... fin med strikke og lydbok høre. Hilsen til deg.
    Ha riktig fin helg Klem fra Viola

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Viola :)
      Høres ut som du har hatt en perfekt inne kose dag :)
      Håper resten av helgen blir bra :)
      Klem fra meg

      Slett
  8. Så koselig med to nydelige prinsesser! Ha en flott lørdag hos dere!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Håper du får en herlig søndag :)

      Slett
  9. Tusen takk :)
    Ha en fortsatt fin helg :)

    SvarSlett
  10. Ser ut som du har hatt en innholdsrik sommer:) Gratulerer med de små prinsessene:) Rilletrøyen ble fin i rosa!

    SvarSlett

Koselig at dere legger igjen kommentarer :)
Det setter jeg stor pris på :)