.

onsdag 16. juli 2014

Vant du??


Da er vinneren trekt! :)
Dessverre har jeg glemt kamera mitt,
så jeg får ikke dokumentert trekningen med bilder.

Jeg har brukt Random til trekningen,
og vinneren ble Guri men den herlige bloggen

GRATULERER :)

Beklager at trekningen ble en dag forsinket,
men det hender nettet detter ut litt 
  i de dype skogene ;)

Da kan du glede det til å strikke den flotte 


Som er det nyeste mønsteret til Pinneguri :)

Jeg har såvidt starta på den selv,
og den er virkelig morsom å strikke!
Mønsteret setter seg fort i fingrene,
og det er nesten som å strikke striper.
Bare en runde til....!!! ;)


Garnet jeg valgte er Holst garn.
Første gangen jeg strikker med det, 
men garantert ikke den siste :)


Håper du får en fortsatt herlig sommer! :)

God klem fra Nina <3

8 kommentarer:

  1. Gratulerer til vinneren. Det er en flott oppskrift. Fortsatt god sommer. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Og den er veldig morsom å strikke! :)
      Tusen takk, det samme til deg :)
      Klem

      Slett
  2. Fin barnejakke dette :) grattis til vinneren!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja den er nydelig! :) Jeg er helt forelska! :)
      Kos deg i sola :)
      Klem

      Slett
  3. Fant veien inn her via Hverdagsblogger. Så fin blogg du har! Ser vi har mange felles favoritter, både i garn og Bitta design, f.eks. Har lagt meg til som følger og bloggen din er nå i bloggrullen min:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Men så koselig da! :) Tusen takk, alltid hyggelig å høre :)
      Og så flott du har lagt meg i rullen din og som følger! :)
      Velkommen :)
      Skal ta meg en tur inn til deg å kikke :)
      Håper du koser deg i sommervarmen ;)

      Slett
  4. Tusen takk! SÅ moro å vinne! Det er en sjeldenhet, skal jeg love deg :)
    Ha en fortsatt fin sommer! Klem .)

    SvarSlett
    Svar
    1. Gratulerer :)
      Så gøy du vant da, du kan glede deg til oppskriften den er veldig morsom å strikke og veldig pen :)
      Kos deg i sommervarmen :)
      Klem :)

      Slett

Koselig at dere legger igjen kommentarer :)
Det setter jeg stor pris på :)