.

lørdag 5. april 2014

Dr Yang er ferdig!! ....og det er lørdag :)

Jepp, nå er de ferdig! :)
Det er faktisk det første paret jeg
har strikka på pinne 2.5.

Det gikk med 76 g
Drops Delight.
Nydelig garn, eneste negative med det,
er vel at garnet er litt løsere spunnet her og der.
Kan se litt ujavn ut synes jeg.
Jeg fikk heller ikke sokkene like.
Nøsta meg gjennom halve nøstet,
da ga jeg opp...

Bildene som kommer lyver litt på fargen,
det er UMULIG å ta bilder av lilla!!!!




Dr Yang er fra Bitta Mikkelborg  sin bok:
Sokker, strikking hele året.
En kjempeherlig bok jeg virkelig kan anbefale!! :)
Boka får du kjøpt her.
Hun har også en like side på facebook,
og den finner du her.

Sokkene er par nr 2 av 26 eller 52 i 
"Strikke sokker med Projo".
En sokkealong hvor du skal strikke 26 eller
52 par sokker på ett år.
Moro!!! :)

Vel... Da har jeg vel fortjent å begynne på ett
nytt par sokker??
Eller hva synes dere??
Vi får se hva det blir til :)
Jeg skal iallefall se noen episoder av House :)

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)
Det er utrolig koselig å få! :) <3


Håper du får en koselig og avslappende kveld, 
det er jo lørdag :)

Go'klem fra en liiiitt fornøyd Nina <3

8 kommentarer:

  1. Flotte de ble :)
    Synes ikke alltid de skal være like, for hver og en er unik :D

    SvarSlett
  2. Hjemelig sokker du har strikkt. Veldig fin. Og veldig fin du er vinner fra Familien håndarbeid - gratulere - jipiiii jeg er også vinner. Jeg gleder meg, jeg får postvesen fra Norge og så deilig tidsskrift med norsk språk. Jeg vil lære gjerne mer norsk... så det er veldig fint.
    Herlig bildet med kvelding. Nå er det fortsatt lyse for oss, men skumring kommer i en halv time. Ha en hyggelig kveld og en deilig søndag. Hilsen sender deg Viola.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Ja, jeg så du også har vunnet! Gratulerer :)

      Slett
  3. Med slikt garn skal de vel ikke bli prikk like heller - iallefall så ble de kjempefine :) ha en forts fin kveld Nina, klem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Neida, de behøver ikke å være det, men litt iallefall??
      Tusen takk Rigmor :)
      Klem tilbake

      Slett
  4. Kjempefine sokker! Jeg er veldig glad i Delight pga fargene, men er enig med deg at det er ujevnt spunnet!!
    Ha en flott helg videre:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Ja, det er mange nydelige farger :)

      Slett

Koselig at dere legger igjen kommentarer :)
Det setter jeg stor pris på :)