.

torsdag 26. april 2012

Mens vi venter på våren......





Det ser ut som våren venter på seg her på Skogen.
Det ligger fortsatt litt snø på skyggesiden av huset, 
og det har heller ikke kommet noen knopper på trærne....

Det er nesten verre nå enn om høsten synes jeg.
Grått og trist, tomme trær, og gult gress...
Om høsten har vi iallefall utrolige solnedganger og vakker frost,
eksplosjoner av farger og kuldedis.

Nei, nå er det ikke mye moro å ta bilder ute..
... men snar, da eksploderer det!! :)

Satt å så igjennom noen bilder fra ihøst jeg hadde glemt bort, og tenkte å dele noen med dere.





Det var i oktober, på hyttetur med noen av mine beste venner.
Sola hadde akkurat stått opp, og det var så vakkert ute!!!




Morgen tåken lå over sjø og skog, ubeskrivelig var det!!

Tenker jeg lar bildene tale for seg selv ;)
Ett lite tips; om du klikker på bildet så blir det bedre å se ;)





























Og helt til sist må jeg jo ha med ett bilde av mitt lille hjerte :)



Koser seg på huska <3


Koselig du stakk innom, håper du får en flott kveld :)


9 kommentarer:

  1. Flotte bilder som alltid :-)...Ha en toppers uke Nina :-) klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Eva!:) Koselig du likte bildene :)
      Ha en flotters uke du også :) Klem

      Slett
  2. Nydelige bilder du viser, og ett herlig sjarmtroll til slutt.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Marit :)
      Koselig å høre du liker bildene:)

      Slett
  3. Hei Nina.
    Du verden så mange fine bilder du tar, dette er noe du kan ja..
    Har lagt meg som følger og venter spent på neste blogg innlegg ;-)
    God kveld..

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Kjersti:)
      Så koselig du likte bildene mine:)
      Håper du får en fin helg:)

      Slett
  4. Wow, så stemningsfulle bilder :) og trivelig blogg å lese - hvor er fortsettelsen? ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen, tusen takk Rigmor :) Ja fortsettelsen ja... Får vel komme den da ;)

      Slett

Koselig at dere legger igjen kommentarer :)
Det setter jeg stor pris på :)